Hjärtattacker, solarieöarna och lite kaffe på de hela!

Ja fick en solkick! Var på solarieöarna o solade några min.. de va liksom som grädde på moset.. de behövdes..
Efter de drog ja till konsum o köpte en feet flaska med päronvatten - en om dagen håller doktorn borta.. eller hur vare nu igen? ;) en burk cola zero slank också ner *Ups!* ja som skulle sluta me sötningsmedel hit o dit.. Sugrör ;)
Och tuggummi förstås.. tuggar tuggummin som aldrig förr nu för tiden.. mest för mina tänders skull..
Tuggummi efter varje måltid - tandläkaren rekommenderar !

Nord är inte så klyftig och hade sett fel.. eller tänkt fel menar ja.. inte imon hon e sj hemma utan nästa helg.. eller a hos sina päron då..
Och ida trodde ja knappt mina ögon.. sandra nerdies cykel stod så blänkande (? NAAT) o "fin"..  vid Tiger typ.. tänkte typiskt sandra.. och såg sedan mardrömsscenariet framför mig.. Nerd har nyss varit o dratt en pizza, utrullandes går hon mot sin cykel som... SOM INTE STÅR DÄR LÄNGRE!!!!! 
Sen går hon hem.. hemska tanke att behöva gå ända från Tiger till typ där framme vid gamla vagga liksom.. herregud.. så mkt vardagsmotion kan inte va nyttigt för en människa..

Så snäll som ja va (och orolig för eventuella hjärtattacker på den långa färden (läs : ca några ynka hundra meter) skrev ja ett mess te nerd: "förresten har din cykel blivit stulen igen? isf står den vid Tiger"? 

Nord ringde upp o sa att hon ställt den där självmant efter comfortajobb.. pga att den cpat alldeles för mkt..
slutet gott, allting gott! 
sandra lever, cykeln kommer åter hamna hos någon annan "för stunden" lycklig person.. innan den kommer till att stjälas igen.. för e de något visst med sandra cykel..   ALLTID blir den snodd och alltid blir den upphittad.. 

To be countined for fucking sake..

Nu ska ja dra te götaström me mina kära vänner jonna&nord o dricka kaffe..
fast kanske ska klä på mig först? o städa?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0