En lång och en kort tack!



Här har ni oss - Daniel haffade oss - när ja e påväg att fly till kylskåpet! Ja ser ju fan ut som en dwarf på riktigt.. inget illa menat mot dvärgar - men ja e ju igen.. eller?
Jaa o nu ser ju hur ecoklädda vi e båda två... second hand..
sandras linne = 35kr myrorna.. ja tvingade henne att köpa
min kjol = kanske knappt 50 kr på myrornas förra vintern någon gång?! Den värmer stjärten väldigt bra får ja lov att säga.. Schwettigt på dansgolvet!!!


Men vilken jävla flyt hade vi inte igår då???

-Bussen till stan åker o stannar o plockar upp oss mitt i rondellen!
-Fick betala barn fram o tillbaka SLÖSADE bara 70kr på krogen igår..
o de va bussen.. blev bjuden av sandra o daniboy (A)
-Kom in gratis o fixade fortfort viplista på centrum..
-Gick ut en sväng mot stationen o påväg mot piren, de var kallt som fan.. då stannade en taxi o körde mig o sandra gratis till amor mohaha!

TUR för en gång skull TUR!
Jag och tur i samma mening hör inte ihop!
Inte utan ett O framför!

Kommentarer
Postat av: Isa

det va väl bra att du hade tur!! hoppas att ni hade kul igår, men det antar jag att ni hade! vart ni på Sliver?



ni har alltid så jävla snygga kläder på er! man vågar ju inte gå ut mer er längre.. man ser ju bara ful ut jämfört med er!! haha.

ha så kul ikväll o hälsa mirre o nord!

själv ska jag ge mig på min garderob. den ska ner i en resväska.. haha. good luck!



puss

2008-08-30 @ 17:48:38
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: sandra

nedå det är bara jag som är lång. Hoppas maten och drickat smakade igår ;) oj vad jag unnade dig...

2008-08-30 @ 23:27:03
Postat av: Mads

Isabelle du e ju galen!!! Du kan inte se ful ut!!!

O de vet du ;)



Hahaha hoppas de gick bra att trycka ner alla kläder i resväskan ;)

2008-08-31 @ 12:45:15
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Te sandra

sandra.. de kan du unna dig ;)

2008-08-31 @ 12:45:55
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0