Bilder från gbg-trippen!

Nu har vi nyss grillat kaav-me-bröö o kollat på tv..
fixat tvätt..
var ute på en promenix med hunden innan..
en timma blev de faktiskt.. tappade min mob och då hade ja gått 40 min när ja upptäckte de.. damn...
tänka sig att den låg kvar i backen typ hemma.. lycka när min skinande (men ack så repiga) mob låg där o solade sig i backen..

Kom på att ja inte visat lite bilder ja har sen min o daniels tre-års-dags-tripp till gbg.. som han bjöd med mig på :)

jaa de hela började med att vi kom knappt 4 min innan bussen skulle gå, utan växelpengar till p-automaten..
jag sprang (jag skämtar inte me er nu) som en flådd gris lät ja nog, in till p-byrån o slängde fram min hundralapp o bad kassörskan växla till tior.. sprang som en galning ut.. men automaten jag/vi stod vid funkade såklart inte så ja sprang som in i helvete i mina ostabila gladiatorsandaler till en annan p-automat en bit bort.. bara köttade i tiorna.. sprang o slänge den innanför rutan.. o precis när vi kom till "gaten" aa så hann vi inte mer än in i bussen innan den åkte hehe..


fortfarande ovetandes om att vi snart kommer försent :P typ...

Jag bad Daniel ta ett kort på mig i denna coola utstyrseln.. MEN han e väl inte den bästa fotografen som sagt var.. föör inte ser de såå verklighetstroget ut som de skulle kunna hahaha.. ja ja ser lite cp ut.. pga att ja inte nådde upp (A)

Daniel hånglar upp Madonna..

Försöker se cool ut..

Stabil måltid.. men lite snööölt me potäter va? haha 2st..

göö bild..




nu dusch o sen filmtajm..

ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0