Tipspromenad på den idylliska bakgården!

Nu äntligen har vi beställt kläder o diverse grejor.. 
en klänning, ett par dojor (okej högklackade), underkläder o ett linne fick bli mina byten..
roligt nu, inte lika kul när räkningen kommer :S eller tullen..

hursomhelst.. solen skiner ute o Emy den duktiga har förberett en väldans svår (vad rykterna säger) tipspromenad ute bakom fenix.. så idylliskt!

Sedan ska ja hem o skriva som en galning, gå en sväng te gymmet o käka lite överbliven kycklingsallad sedan gårdagen.. de är min dag me..

Idag har jag även upptäckt att fotbollsträningarna kommer vara förlagda mån - onsdagar.. vilket innebär att jag kommer kunna träna måndagar.. o sen match på helgen?! för ja jobbar ju varendaste jävla onsdag, och har så gjort i cirkus 1-år.. man kan ju undra hur de ska gå ihop sig.. träna fotboll en gång i veckan i div. 3 ..
wellwell.. får lägga in ett extrapass by myself då eller nåt..

sedan skulle vi ju te gbg i helgen.. men ALLA vandrarhem o hotell vi har försökt boka på e fullbokat.. e folk så galna bara för de e lönehelg eller har ja missat något annat evangemang i gbg?

Adjö o tack för mig!

Kommentarer
Postat av: sandra

japp ska dit den 2 maj och kolla hur de jobbade och så hehe.Ceciliagården Äldreboende i jönköping :) vet inte riktigt när men det blir väll när vi kommer hem från rhodos :) hoppas jag på.de e ju bara över sommaren då sen får man se.

2008-04-21 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0