tårtkalas!! yeiiij!

nu sitter jag här igen o tar igen mig med lite kaffe..  har varit iväg i skryd ju.. hämtat massa saker o hälsat på osv.. var förbi kupan me.. men fann inget som föll mig i smaken..

nu har ja städat, plockat iordning, diskat, slängt grejor, dammat. så behöver herren bara dammsuga o moppa imon.. blir han nog glad..  med tanke på kommentaren ja fick när ja var i idre:
"-Inte för att vara elak eller nåt, men nu när du är i Idre så är det typ ingen disk, och väldigt städat här hemma"..
hahaha! a de e inte lätt..

eftersom mina knän icke vill att ja ska springa hoppade ja fotbollen ida, o de tar emot.. perfekt väder ute o varmt o skönt.. o ja vill minsann springa..

nu, eller vid åtta ska ja iaf gå till nerd.. vi ska fram o hämta höll ja på att säga.. ja menar köpa tårtgrejor.. sedan ska vi hem till titti o baka o kalasa för Miriam ikväll.. mysigt.. slänger me mig kameran..

och pluggandet?? det kom sist som vanligt.. helfete.. dags att ta tag i saker o ting snart känns de som.

längtar till imorgon.. :) faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0