svettig!

såå nu har ja gjort den där magdödaren igen.. o lite andra övningar.. ja är helt svettig.. men ska ge mig ut på en liten promenad innan jag hoppar in i duschen o gör mig redo för dagen.. har varit riktigt soft att ställs kl på 8.. springa ner och slänga i ett par tvättar sen ställa om klockan o sova vidare ett par timmar.. iaf en o en halv ;)
käkade god frulle o kollade på "flood" iaf tjugo minuter.. resten av filmen blir no att se senare ikväll.. har även hunnit med att klottra ner om vad som gör just islam unikt.. ska göra klart alla idag tänkte jag.. sen hinner ja väl förhoppniningsvis göra själva presentationen bra till nästa mån..
denna veckan är helt fullt upp..
lilla Miriam fyller år me :) får se vad vi hittar på för knas då!

dagen idag..
*hämta lilla lillebror som vill komma å spela xbox haha!
*stryka all tvätt o lägga in :P
*handla lite o panta :)
*skriva klart om alla olika religionerna
*läsa mina tidningar jag köpt i helgen som SKA vara utläsa innan dagens slut :) 
* börja plöja lite AA avsnitt jag gått miste om!! 
* dricka kaffe
*äta kyckling!


adiÅs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0