Surt som citroner!

oh, me gaad! nu har ja skickat in ansökan..

käkat grillad lax med massa broccoli o citronvatten.. mums!
nu ska ja fram med muttir o köpa lite ostkaka o glass o sådant vi ska fika kvällen till ära.. o kalasa med..
min sjuke man ska också med..

kvällen kommer annars bestå av packning, som ja "glömt".. samt plugga järnet.. måste ju fan bli klart med religionen ikväll.. men hur lätt e de när resten v arbetet ligger på fc? o min tid på nåt konstigt jävla vänster gått ut för dagen?

o de arbetet ja har här hemma på bärbara vill icke öppna sig.. mer än i fem sekunder..
FUCK!

och när vi ändå var inne på citrontemat innan..
daniel sa att jag ser ut som dessa bebisar när jag äter citronen!

men så e de.. man vill ha mer, men ändå inte, men man vill....

http://www.kossan.se/roliga-filmer/barn_som_aeter_citron.htm <---- vad tycks? hahaha.. skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0