Mirre som ni aldrig sett henne förut (naken :I)





image240Idag fyller denna damen 19-år Congrats!image241

image243image245
image246image247

image197image179image148


Födelsedagsrim är ett måste på din stora dag!

"Miriam idag blir du  hela 19-år.. Tänk vad fort tiden ändå går..
Under ditt liv har du hinnit med flera saker, du har gjort allt med stil..
Kommer du ihåg när vi åkte på taket på Rogers bil? Kommer du ihåg dansen
i Alles hus? Hoppas att de icke finns några kort på din eller någon annans mus! 
En dag behövde vi ägg till våra pannkakor vi skulle göra, men icke fanns det någon vi kunde
låna av genom att smöra.. Vi smög in till grannens hus och gjorde ett litet bus.. Där fann vi ägg så
det räckte och blev över. Äggtjyvarna hade nämligen tagit över..  jag minns när du ringde och fråga om ja ville komma och sova hos dig.. du försökte med allt för att locka mig.. när du sa att vi skulle klättra på väggarna var saken självklar, jag såg framför mig hur jag med sugproppar på fötterna uppför väggarna bar.. Du är en tjej som är fylld av ideér så att det räcker och blir över.. Du är ta-mig-fan ett riktigt klöver! Du dansar, syr och skapar ting. På helgen är du bruden som firar fredagen med ett kling.
Imorgon ska vi fira att dina 18 år är förbi.. men många fler år hoppas jag att det blir.. 
Nu ska ja gå och kissa imorgon hos mig kl 18:30 får du icke missa!"


 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0