Mer bilder..

image223Poser 1 ser ut som hon sugit nåt..

image224Poser 2.. min vanliga look! överbeklädd!

image225Jocke rakar benen!

image226
image227jocke e glad att han blir så babylen o fin!

image228 precis utanför "stuglägenheten"..

image229 <3
image230 två bävrar!

image231god morgon

image232god middag

image233god kväll

image234 ett måste vin o apple /pear

image235nerd&mads

image236 vi apor


ne nu orkar ja inte mer.. får fortsätta imon!! föfän!

nu har min man kommit hem från bion så nu ska ja ha massage mohaha!
imon ska ja upp tidigt! o fixa o dona o jobba med mera :)

godnattgodnatt..
ps jag är lycklig i mitt hjärta.. för mitt töntiga jag vet att jag har en hel del aa avsnitt att plöja igenom.. blir en cola på de o laptopen i sängen o avsnitt till ja somnar..

tecken på att jag är trött:
"-Fan va snygg klänning, den e så snygg så de pumpar i magen"   vafan? vadå pumpar i magen? en liten rumpenisse som står i min mage o pumpar vatten eller? eller kanske cola?
de e den stora frågan de!

AdIoS for me!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0