Fattig som en kyrkråtta..

fyfan va trött ja varit idag..
höll på att spy o somna på samma gång i bilen på väg till stället med de ökända stora gula kassarna..
besöket resulterade i en hel del kläder o andra husliga saker me.. o ett stort hål i plånkan.. eller i mammas plånka för den delen.. för ja handlade visst för tusen kronor mer än vad jag ägde på kortet haha.. fyfan för mig.. tur att vi hoppar gbg i helgen.. fanns ju inga ställen att bo på.. plus att ja e pank.. ingen bra kombo.. får bli mys på hemmaplan o fotbollsmatch.. och jobb.. jepp så svårt va de att fylla även kommande helg..

man märkte även av min trötthet när ja o moessan gick in en andra gång i affären (!? panik)  o ja lägger upp min mobil på bandet..
Kassörskan : - OJJ! De här va nog din va??
Mee: - Oj, aa de vore ju gött om ja slapp betala den en gång till ;)

Käkade en vegoburgare o sen drog vi hem..
nu är ja död..
tänkte svepa ihop en smotch.. (smothie) o sen måste ja skriva skriva skriva på den förbannande datorn igen..
heääpa :)


hahaha.. klockren kommentar i förra inlägget.. så typiskt "Sandra-Nord-aktigt".. mohaha ja vet att de e du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0