en lycklig dag!

yesyesyes!! tanken på att vara fulast på balen /ofinast blev bara för mkt.. så panikringde den där frisören som isabelle <-- love you tipsat om.. o ringde o ringde o ringde tills de svarade.. o fick prata med en (vad det lät som) riktigt trevlig tjej som jättegärna ville hjälpa mig :):):):)!!!!! lycka! äntligen! så hon skulle ringa upp idag eller imon o så får vi bestämma..

gjort magdödarövningarna.. puh.. ätit mkt god linssoppa o macka.. o nu ska jag väl strax pallra mig iväg till skolan.. dricka kaffe o ha lite teori..

en annan lycklig grej idag!
jag skrev till en man angående ett jobb som förskolelärare..
tillträde 2 juni.. men skrev att vi tar ju studenten + sen drar ja på studentresa o kan icke börja jobba förren efter 26:e.. MEN får skicka in min ansökan ändå :):) de skadar ju aldrig att försöka iaf..
så ska hem o skriva de sen..


auf wiedersehen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0