De fruktade utvecklingssamtalet!

soft i skolan idag.. historia.. kollade på film..
käkade riktigt god firre te lunch me tacossmak typ..

sen har ja varit hemma hälsat på.. suttit ute på balkongen o myst te ett lite i solen. var så varmt så ja var tvungen att gå in nu.. puh...

ska iväg om 5min till skolan.. det fruktade utvecklingssamtalet ;) lite nervit att få veta betyg osv som man ikke har en aning om innan.. iaf i vissa kurser..

såå ja ska dit & plågas nu..
sen hem illa kvickt o slänga i mig lite soppa innan jag ska svika solen för att sitta inomhus ;( jobba simhallen..
längtar redan till jag slutar ikväll! hehe!

äntligen fått tag i frisör tll balen nu med.. gött!!! kl 13:00 ska ja befinna mig där.. o de går väl på mindre än ett par timmar har ju inget hollywoodsvall att fixa till precis!


menmen heydåå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0