Ännu en dag har passerat!

Och fort går det..
Kvällen har bestått utav fotbollsträning, gick även till IP och tillbaka..  kom väldigt tidigt. satt på en stock å väntade på folket.. riktigt skönt att springa av sig! Men mina knän verka tillhöra en 80-årings knän.. vilka säkert inte är så jättestabila i alla lägen.. det gör för jävla ont i dem iaf..

Hur som helst.. hem o stretchade, duschade, smetade med cocosbodybutter..
käkade mackor, drack te, drack lokaglas efter lokaglas.. kollade på Andra avenyn.. nu spanar ja in "100höjdare" och letar efter en speciell "grej".. ska hitta den perfekte.. sen så!!!

Och om mindre än en timma slutar min lilla apa jobbet.. de e ju så att jag är änka varannan vecka nu.. till halv tolv på kvällarna iaf.. sen så.. så de ligger en viss innestående massage o lurar om hörnet.. tror ja ska hoppa i säng snart o förbereda mig mentalt inför den..

Morgondagen: skola/friskvård - smita iväg för att jobba 12-19 shame on meee!!
Sedan förbi gymmet en sväng, om orken finns där..
Aa de va no allt.. Just de ja fixa lite andra superhemliga saker med..mohaha mer om det senare!


Gutten Nach10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0