Tänkvärt!

Man får sig en tankeställare om man läser Liv´s blogg (länk härnedan)

http://colourfulmiracles.blogg.se/


tänk att allt kan gå så fort..
man får ett besked om att man ska dö om en och en halv månad.. vafan gör man då?
Hur ska man hinna uppleva alla sina drömmar på så kort tid?  Jag skulle inte kunna ha kul och
göra roliga saker om man hela tiden tänker på att "aha nu är det 24dar kvar sen lever jag troligen inte längre.. "

Jag vet att det låter tjatigt osv.. men man kan faktiskt göra skillnad om man bidrar med att köpa band, pin eller vad man nu kan göra för att forskningen ska gå framåt och hjälpa de drabbade..

Och jag säger som Liv:
"livet kan ändras när du minst anar det. Lev därmed varje dag som om den vore den sista, säg till alla människor som du älskar hur mycket du älskar dem."


heydå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0