Projektarbete och en hemmafru

Var riktigt gött att vara på gymmet så tidigt ida.. bara lilla jag å hög musik.. körde ben å kondition som fän.. sen bidde de Kyckling-i-panna i skolan :) å en promenad te preem me nörd..

började känna mig seg nyss.. hoppas kaffet blir min räddare i nöden..


Projektarbetet känns så långt bort...
och de jag skriver om är såklart träning&hälsa&kost.. (A) 
Kul och intressant för mig men måste försöka fånga de andras uppmärksamhet me ju.. typ som Mirre.. som säger att ja jämt skriver om de.. haha :) 
men nu helt plötsligt ploppade de upp en massa ideér om saker ja vill göra i projektet.. 
jag som älskar att skriva får fän ta tag i de ordentligt idag..

 
lite kul ska man väl skriva me?
Nord som hemmafru

På min å Sandras promenad te preem ida utbrast hon att hon vill bli hemmafru när hon blir stor..
haha..
"-Som häromdan.. ja å katten var själva hemma å ja gick där hemma å tog hand om katten å diskade å städade lite, ja kände mig så städig, så tvättade ja håret å så" 

hahaha! så jefla klockren..


nu e sannapanna i skolan och hälsar på me.. alltid lika trevligt..
vi planerar gbgresan lite..
måste ju köra hem me såklart..  ;( fan va surt...
men så e livet..
ser fram emot att festa å shoppa me alla brudarna :)!!! 


nehe nu ska ja skriva lite intervjufrågor och sen drar ja no till Maysan å äter grönsakspaj... 

jobba ikväll! me don´t like.. 


menmen AmAdaHEe!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0