PeterUtanFönen!!

Blev lite ändrade planer..
jag å alex åkte fram te ica å köpte fairtrademärkta rosor..
två goda gärningar i ett liksom.. en del av pengarna går till fattiga familjer här i världen..
å en triss å ett kort..
Daniels fader blev glad :)

Ja å Alex spelade lite guitarhero..
å nu har ja softat i min säng å druckit kaffe å ätit mörk choklad å vindruvor å pistagenötter..  lite lyxigt sådär..

är nöjd över min "kockmössa" ja köpte igår.. en grå.. ser ut som en kokerska eller nåt.. men den e riktigt varm å göö :)
100spänn på vero moda..

köpte två par ullstrumpor på hm å öronhängen.. å de var allt.. är så kräsen nu för tiden ju.. men riktigt köpsugen..
de var ett tag sen.. tror de blir en vända till lager med Daniel å Andreas om man har tid någon dag i veckan eller kanske nästa när de e lov!?

Imon slutar vi elva :) kommunikationskursen är flyttad till tisdagförmiddag (ja, då vi har sovmorgon) men vafan.. inte dumt att sluta elva på måndagar.. + att vi har BKC i kursen nu.. Birger.. så kanske vi lär oss nåt me..
Ska till gymmet imon.. sen ska ja softa för ja ska inte jobba imon :):) yesyesyes!!!!

Nehe nu ska ja no rensa min garderob lite, sen kolla på tv å dricka nån ny dricka ja köpte ida.. grönt te-nånting-smak.. känner mig lite hög efter allt kaffe.. ska no ut lite me Candie..


Mamma:- Annelie å dem blev ju bjuda på en massa shorts av ägaren på krogen me..
Jag:- Shorts???
Mamma:- A va säger man då? Bara för att du säger garååb å kav-me-brö..



Och en onödig fråga:
Madde till Daniel: - Tror du att någon av personerna i bilarna på andra sidan kollar på Heroes?
Daniel:- AAA!!!!!



before:

image17


after:

image18



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0