Sängköp å planering!

Hade genomgång i historian imorse i typ 90-min.. surtsurt..
Nu har ja iaf slutat :) vi har nyss varit å käkat pannbäff me potatis å sås å lingon å diverse grönsaker..

Ska strax gå en sväng te May tänkte ja å invänta Daniel som hämtar mig efter jobbet.. Sen ska vi till....
Just de ja, IKEA.. Köpa säng å sådär lite andra småprylar (iaf jag (A)) sen e vi nog hemma ungefär till strax efter fyra.. får vi verkligen hoppas.. för ja börjar jobba halv fem..
Imon äre inflyttningsdags.. alltså alla grejor e på plats utan sängen, så imon ere bara att göra sig hemmastadd, tända en massa chokladljus, sitta in sig i soffan å lira lite guitarhero samt baka lite scones å dricka lite te ur de nya fina muggarna kanske? Ja de ser bra ut i mina ögon iaf! Får ta lite bilder å lägga ut sen..
Troligen blire denna sängen, om ja får som ja vill, den verkar bra, så man kan rulla runt å ha sig me ;)

image69




Imon e vi lediga me ju.. ska ta en lång sovmorgon (alltså till nio-tio typ hehe) å sen blire no gymmet å kanske något annat skoj..

men men nu ska ja ta min lurviga å promenera ut i de kalla (?) vädret..

ha d fint!


Kommentarer
Postat av: CHRISTMAS - Din favvojulblogg!

Den är fin :)

2007-11-28 @ 12:13:14
URL: http://christmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0