Puddingar!

Väntar som in i fan på att presentationerna för 9:orna ska vara klart nu.. så Mirre å Nord blir frisläppta.. så vi får gå te matsalen å spana in lite (blod)puddingar å (potatis)bullar! Min mage har en alien i sig som äter inifrån mig.. känns de som alltså!

Sen har vi projektarbete i em, vilket innebär att ja verkligen måste skriva lite på mitt projekt.. MEN att ja kan gå hem ungefär typ ca när ja vill!!! Vilket kommer resultera i att ja verkligen ska ta tillfället i akt å gå hem å kolla på tv å läsa lite å äta lax :) å vila upp mig ordentligt för jobb ikväll å sen aerobics åtta te nio ikväll..
Med fotbollen.. långt uppehåll va? De ska börjas i tid, å nu när vi ligger i div.3 å allt så e de bara att kötta på..
älskar iaf aerobics.. nackdelarna e att de e samma program å samma (dåliga) musik varendaste gång, kan lätt bli lite tröttsamt!!! 

Men nu som sagt var.. spana in puddingar! som ja inte gillar för den delen! 


Ja å Mirre ska förmodligen till stockholm den 4:e December.. å spana in "The Hives" OM biljetterna finns kvar när vi kommer hem.. vilket vi alla får be till gud för! 

tack å hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0