Mina nya restylane-läppar! Före&Efter bilder!

äntligen fått käk i mig..
revbensspjäll å potätet å sås å broccoli.. satt riktigt finnt..

mitt i allt tuggande ska ja såklart säga ett ord eller två å då hände de att ja bet mig i läppen som fän.. blodet forsade (sanningen är att de blev ett pyttelitet märke å endast blodsmak i munnen)
MEN nu får ja stoltsera med mina upp-pumpade läppar hela kvällen..

image60

jag vet.. denna bild bevisar mkt.. hur dålig ja e på att göra nåt sånt här.. (paint for life)
hur tråkigt ja har..  fast detta var underhållande haha.. ja menar ja var sysselsatt i 20-min typ..

vet inte vad jag ska sysselsätta mig med denna timman som är kvar?
För vid över åtta ska ja hämta upp mirre så ska vi fram å köpa frukt å lite annat innan dansen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shoo!

2007-11-09 @ 10:52:43
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0