Min p-vän även kallad tampongmannen!

G E  M I G  M A T  N U ! ! ! ! !
Hade bad först ju å sen in direkt å ha idrott.. vadå sega? alla bara stod där som fån å gjorde ingenting typ.. (okej ja gjorde de ;))
Ingen lagad mat nu när ja kom hem så bidde en macka å två knäckebröd å lite plommon.. man tager vad man haver inte sant?!
Kaffet står på bryggning å regnet faller.. såklart..
idag är min lediga-från-jobbet-dag.. vilket innebär slappande som fan.. innan dansen ikväll..

bara ut på en liten promenix med hunden sen, måste lägga på en returgrej.. fick två klassfoton ju ist för ett..
alla fick tydligen de? Udda.. å jobbigt.. :P

iallafall fick ett ms från min käre p-vän ida där de stod.
"Ps påminn mig att berätta om tampongen sen"
haha :P
han hade städat bilen, hittat en tampong som åkt ut min väska någon gång å så tänkte han att:
"Den vill säkert Madeleine ha, den lägger ja i min mobilficka sålänge.."
Lite halvt senil sådär som han e ;) glömmer han den..
MEN på jobbet ida, vid kaffeautomaten när han skulle köpa sin dagliga dos varm choklad, med massa gubbar i kö bakom ska han förstås ner i den fickan å rota..
å ut flyger tampongen.. hahaha :P fan va udda.. en kille som springer runt me tamponger i fickorna..


Lite andra roliga saker ida:
Jonna: - Ska alla dem där killarna va me på badet ida eller?
Madde&Nörd:- nee inte alla
Jonna:- Ja kommer nog sen då, ska bara hem å raka benen..

Nord:- När börjar de där badet egentligen?
Madde:- Om en timme typ vadårå?
Nord:- Man vill ju gärna hinna banta ner magen lite..

hahaha :P så dryga e dem!!!!


image54

Kommentarer
Postat av: Karin

ah tack:)
haha inte varje dag man går in på bloggar med tampong-bilder:)

2007-11-08 @ 15:50:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0