Jallajalla!

Vaknade av att katten skrek ve nio imorse typ.. lät som den höll på att döö..
precis när ja å Jessica Biel, som för övrigt var min syster, höll på att lasta in fanta flaskor i Mays källare (i min dröm alltså)
försökte somna om sen.. men var så sugen på att gå upp å testa alla mina kläder ja köpte igår (A).. eller alla å alla..
två tröjor, två t-shirtar, ett par jeans, å såå..

nyss käkat frulle å tagit på mig myskläder.. ska dra te gymmet nu.. sen fixa massa innan ja ska vara hos Mirre vid två.. hmm.. blir no lite senare om ja känner mig själv..

blir middagslagning, å sen vinpimplande framåt kvällen.. för min del iaf..
får se till att ta lite bilder på oss ikväll å lägga in..
maskerad kvällen till ära å allt..

ha en göö helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0