förbannad!

som fan.. för tillfället.. hade nyss en brottningsmatch mot Andreas han slog mig som fan.. bara för att ja satt vid datorn..  helt jävla beroende av de där jävla spelet!!!!!!!

Å ja som har skyndat mig som fan å klätt på mig, sminkat mig å så på typ en kvart som brukar ta tusen år.. så ringer Daniel å säger att han känner sig stressad å om vi kan åka senare för han måste duscha å raka sig å äta!! ÄTA?`???
Han som har sagt hela veckan att vi ska äta på lager??? Å här sitter ja å svälter halvt ihjäl bara för vi ska äta senare..
De hade han glömt? Eller rättare sagt.. de visste inte han.. alltså ibland undrar ja om min pojkvän börjar bli senil eller nåt.. eller är killar så överlag?? Glömmer fan mer än dem gamlingarna på furugården ju.. OMG!

Nu ska ja fixa te mig lite igen.. efter lite tårar som kom då Andreas köttade mig me sina jävla labbar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja e arg.. å när ja e arg så kör ja fort (hahaha) de e sant.. ja kan fan inte hejda de.. tar ut svängarna som fan å så om nån fattar.. så Daniel får faktiskt skylla sig själv!!!

Fan om inte ja hittar några kläder!!!!!!!

image30


Kommentarer
Postat av: änipäni

Har du blivit lite gladare efter eran tripp?:) (Shoppat?!:) hooh.
Ses vi imon on das halloween partaj? Puss!

2007-11-01 @ 16:02:52
URL: http://annierapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0