De har hänt igen!

Tränade riktigt duktig igår, då jag inte hade någon träningsvärk sedan gårdagen.. blev den där crosstrainern 25-min å sen rygg å armar å axlar..
nyduschad å fräsch, sitter ja här med en kaffe å knäckebröd.. mm!!

ska käka om en timma typ å sen till simhallen å jobba förstås.. fan..


ps är så glad att du me ska me te gbg Nord.. :)

Min stackars lilla Daniel kom inte in på polishögskolan denna gången, men han e  inte alltför deppig för de som tur e... snittåldern e ju 28 typ.. så han har ju några år på sig..
så nu får ja ha han i närheten ett tag till =) å de tackar man ju inte nej till..
nu har vi lite andra spännande roliga saker att se fram emot ;)


ps en del tycker ja ser brun ut då rekommenderar ja bara en sak:
Dove, den mörkaste..
spä den med någon annan lotion så de inte blir värsta fläcky!
alltså en klick dove å en klick av någon annan (kanske godare?) lotion..
good luck!


trodde inte detta skulle hända å nära inpå.. MEN när ja kommer hem å hunden varit hemma en timma själv typ, DÅ ligger de SÅKLART ett litet bananskal under byrån å väntar på mig!!
Hon har gjort de IGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0