bröd-o-holic!

Ja e ta-mej-fan en bröd-o-holic.. jag älskar bröd!
Sitter å avnjuter mitt älskade polarbröd som någon stackars bagare stått och bakat inatt (?) helt jefla mjukt å nybakat typ! ;)

Idag tog min gamle vän Josefine Nero körkort.. så grattis till henne :) minns den lyckliga dagen...

ida efter skolan snodde ja å Mirre Daniels bil å drog te stan.. till myrornas å fyndade lite saker =)
två väskor för 30 och 15kr... skärp för 15-kr böcker 10kr å en asgöö kofta för 65kr även två alienböcker till min käre man ;).. inga summor de inte.. å pengarna går till de mer behövande..braa dee!  efter det kände jag mig behövande efter mat.. så de blev en kalkonmacka (bröd,bröd,bröd) världens goaste sådan på gasellen på a6 å en liten vatten som aldrig tog slut..
sen bönade vi hemåt å i vanlig ordning kommer ja te vryd typ 5-min innan ja börja jobbet..
min extradag ida, så inte dumt att ja fick pallra mina lurviga hemåt redan vid kvart över åtta =) lycka!
Nehe nu väntar min lilla mysapa i sängen för lite goseligos..!!!

OCH INATT!!!! mina kära vänner, släpps nya avsnittet av heroes!!! längtat hela veckan!!!

Godnatt!

P.s Snart ere helg!!!!!!! Bara 3dar kvar..
längtar INTE till fre.. ska vara i sporthallen från 7:45 till 00:00.. stackers mig!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

http://saanndrra.bilddagboken.se/ du får kolla in och kommentera hehe saknar det och dig.puss

2007-11-05 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0