MAT!

Seg å hungrig...
sitter... eller rättare sagt, står här på jobbet å väntar på att klockan ska gå.. ska no ta å läsa mig en tidning så tiden går fortare ;)
Körde de där body step innan ju.. rätt skoj, sen löpbandet en kvart å de gamla hederliga situpsen..

Ska köpa nåt gött käk, sen vandra hem te Daniel.. duscha, kolla tv å äta å softa som faaan!
Daniel ringde å sa att han måste jobba över te ÅTTA ikväll! Wellwell.. tur att de inte var senare än så..
Hinner vi mysa lite..

Imon ere heldag/natt å man ska va igång hela tiden.. lika bra att vila upp sig ordentligt ida.. massage som sagt var, står på schemat.. å te å knäckebröd..
å allt va de kan va .. M A T ! ! !

nehe nu ska ja dricka min lokapäron å hoppas att den fyller min tomma mage lite.. 
 Ja är ju i och för sig omgiven av ätbara saker i alla dess former, salta s, krokofanter, tryfflar, maltsesers, marabou, stänger, patroner, apor, skumnissar, chokladpengar.. you name it ;)
Menmen livet e hårt så ska trycka i mig en minimal clementin som ja som tur var inte smällde imorse..

häjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0